Dierenvriend + uitslag give away

04:03


Liam is een echte dierenvriend. We hebben kippen, 2 katten en een pleegkonijn (tot 15 augustus, dan komen zijn baasjes terug na 8 maanden Australie), maar hij zou dolgraag een hond hebben. Voorlopig is dit geen optie, aangezien manlief zwaar allergisch is en astma heeft. We weten ondertussen dat er hypoallergene hondenrassen bestaan, maar we weten nog niet goed hoe we dit veilig zouden kunnen testen. Tot nu toe moet Liam zijn vriendschap dus richten op enkele honden in onze omgeving ( familie, vrienden en buren). Regelmatig gaat hij op zaterdag bij de buren helpen de paardenstal uit te mesten en zo is hij ook de beste vriend geworden van hun mopshondje Zita. En om de afwezigheid van een hond hier thuis wat te compenseren, maakte ik hem dit t-shirt met mopshondjes. Superblij is hij ermee ( en de buurvrouw is stiekem wat jaloers, denk ik ☺).


En dan nu de uitslag van de give away. Ona's onschuldige hand trok een briefje en de winnaar is Mijn leven met 4 helden. Proficiat! Stuur een mail naar natalieghys(at)hotmail(dot)com met je adresgegevens en het pakketje wordt opgestuurd.


Patroon: Ottobre 1/2015
Stof: Stofopzolder

You Might Also Like

9 reacties

  1. oh, zo mooi en wat zijn jullie lief zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie joepie joepie. En ik ga me houden aan mijn woord, ik ga er iets mee maken voor de zoon. Hij zegt bij deze ook al dank u :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och, wat tof! Een cadeautje voor de buurvrouw dringt zich op :-). Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tof shirt! Ik hoop zelf dat mijn kinderen nooit om een hond vragen, zodat ik hen niet hoef teleur te stellen. 😛

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi shirt. Die mopshondjes zijn altijd zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi shirtje! Altijd leuk om stofjes te spotten die ik nog nergens gezien heb :)

    BeantwoordenVerwijderen